close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פרופילי אלומיניום

מערכת שורשי סיוון, תשעט13/06/2019

מהם פרופילי אלומניום? למה הם משמים ואיפה ניתן למצוא?

תגיות:
פרופילי אלומיניום הינם יחידות המתכת המופלאות המאפשרות יצירה של מבנים וחפצים שונים. לדוגמא, חלונות יהיו מורכבים ממס' פרופילים התומכים בהם, ומטוסים יהיו מורכבים ממספר הרבה יותר גדול של פרופילים שעשויים ממתכות שונות – כולם מורכבים יחדיו בכדי ליצור את המטוס ולתמוך במבנה השלם. מבין כל המתכות הללו, ניתן למצוא את האלומיניום המאפשר לנו ליצור מגוון רחב מאוד של מוצרים.

פרופילי אלומיניום, נעים להכיר
• יתרונותיו – פרופילי אלומיניום מחזיקים ביתרונות רבים. צפיפותם הנמוכה הופכת אותם לקלילים מאוד לנשיאה,
ומאפשרים לעשות בה שימוש רב. בנוסף, מדובר במתכת קלה מאוד לעיבוד כך שמאוד פשוט ליצור ממנה כמעט כל דבר. היתרון הגדול ביותר של האלומיניום הוא העמידות שלו בפני מזג האוויר ומתוך כך, בפני קורוזיה ורטיבות.
• שימוש – בפרופילי האלומיניום משתמשים בעיקר בעבודות אלומיניום בתחומי העיצוב והבנייה.
• לא על האלומיניום לבדו – האלומיניום הוא מתכת רכה מאוד, ויש להקשות אותה בכדי לעבוד איתה. על מנת לעשות זאת יש לשלב אותה עם מתכות אחרות – סגסוגות של אלומיניום יחד עם אבץ או נחושת יהיו חזקות מאוד, וישמרו על תכונותיו החיוניות של האלומיניום.
• תהליך הייצור – פרופילי אלומיניום מיוצרים בהתאם לצורכי החברה וצורכי האדם בכלל. ישנן זוויות שונות, צורות שונות ועיצובים המתוכנים בהתאם לכך. בסופו של דבר על כל החלקים להתחבר לכדי יישות אחת חזקה ועמידה, שתשרת את הלקוח נאמנה.
• ממי רוכשים? – על מנת להיות בטוחים שאתם רוכשים מוצר איכותי באמת, כדאי לפנות לחברה המתמחה בפרופילי אלומיניום שונים. כזו שעושה שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ויודעת כיצד לעבוד ולעבד את האלומיניום כהלכה. בכדי לוודא את איכות החברה, כדאי להגיע בעצמכם ולבחון את איכות השירות, איכות המוצר, תהליך העבודה ואת מגוון האפשרויות שהחברה מעמידה בפניכם.

להעלות את הפרופיל
"פרופיל" מעלה במוחם של רובם קונוטציות שונות ומשונות – תמונת פרופיל בפייסבוק או פרופיל רפואי, ועוד. בתעשייה, למילה 'פרופיל' ישנה משמעות שונה בתכלית. זהו החלק בעל החתך המוגדר, עשוי המתכת המשומש לבנייה. פרופילי אלומיניום משמשים בהרכבת מוצרים שונים כגון מקלחונים, דלתות, חלונות ועוד רבים. פרופיל האלומיניום הוא מה שמחבר את המוצרים, השלד שלהם. מובן שישנם פרופילים שיהיו עשויים מחומרים אחרים (קחו לדוגמא, פרופיל ברזל), אך לעומת פרופילי האלומיניום שקיימים בכל תחום בחיינו כמעט, ישנם מעט מאוד פרופילים מחומרים אחרים.

אם גם אתם מעוניינים להעלות את הפרופיל שלכם, לרכוש מוצרים חדשים או להגן על כאלו שכבר קיימים עם פרופילים חדשים מאלומיניום, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר. בעת השיחה הראשונית תקבלו ייעוץ בסיסי והכוונה, ואנו נזמין אתכם אלינו כדי שתוכלו להתפעל בעצמכם מהמגוון הרחב שברשותנו, וליהנות מכוס קפה תוך שאנו מסייעים לכם להבין את הצרכים והדרישות שלכם מאיתנו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה